MÅNDAG

2011-07-04 @ 20:24:54
HEEEJJJJ :)
Igår var det jätte mysigt med min älskling oh familj
plus några släktningar :) Vi åkte till parken zoo i eskilstuna råå
hehe. Älskling och jag åkte barn karuseller och gick och kollade
på alla mysiga djur, och hade det väldigt mysigt tillsammans.
Glömde min kamera, och mobilen var slut körd, eftersom vi körde
i min ford och ljudet är inget att hurra för än tyvärr..  eller har några
från bilturen hahaha,

Idag jobbade jag (hahaha) Nee, men ska ha freja hela veckan och mysa
massa, och åka till skogen och massa, och på torsdag händer en spännande sak..
haha avslöjar inte :D Och om allt går som det ska då så blir det oskarshamn i helgen
me nmin käraste! ÄLSKAR DIIIIIIIIIG :D

hahha jaja, dagen började med att jag vaknade hos jesper, gick hem
eftersom mamma skulle till jobbet. Sen runt 9 ringer baby och kommer hit
tills jag ska på massage.
Jag var på massage, skit skönt. Starka bra muskelr sa ho att jag hadde :D gött.
Sedan fick jag värsta migränanfallet, vart av med alla spännigar och skit så inge
konstig egentligen. Så gick hem och sov och kolla film med min syster <3
Sen kom jesper och hans syrra ett tag, vi fyra skratta och hade kul ska dit imöra.
Sen åkte freja och jag oh köpte present åt hans syrra eftersom hon fyller 15 snarre.
Sedan köpa vi cykel åt freja och en cykel hjälm :D

Och nu kom jag nyss hem från en walking runda med mor. Ska äta och sova. Med kära syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback