Lördag

2011-07-02 @ 14:56:51

Igår hade vi fett med kul! öööh :D
Ne men att, kommer inte ihåg hur dagen började? :o
vaknade, joo just detfixade med jespers nya lägenhet som han
skulle flyttat in i igår, men den som bodde där innan kommer få en
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET räkning eftersom det var så jävla smutsigt och äckligt.

HEHE, sen så fixade vi oss lite, kom ju förfan ut med flottiga fingrar utan att man knappt hade tagit i något.

klockan halv 7 skulle vi till johnny och katrine eftersom vi skulle sälja johnnys pärla, då fick jesper och jag ta den fula snusk bilen och honka med till linköping. HAHA sen vart det donken, sen höll vi fyra på att muppa oss i bilen hela vägen hem till finspång. Fan vad läskig bilen var, häll på att välta hela tiden när man kom i en  kurva så den luta åt vänster :o fett rädd, nära på att välta :( Johnny började setta fast massa skit på mitt fönster haha en strumpa och trasig blinkers och ja allt skit. sen drog vi hammarn i taket några gånger, folk titta lite snett på oss, men det va det vi ville, skämma ut oss :D det är roligt i bland!

sen drog vi till skogen och skrämde deras föräldrar, sen skulle vi åka direkt efter, eftersom katrine och jag INTE ville vara kvar. Men bröderna gick in och la sig framför tvn och började kolla :S så jävla dumma, men katrine ioch ajg snodde bilen och drog ett varv. fetttttt. bilen är ju bara skrot så de gör inge. HAHA va vi garva och hade kul. Dem märkte inte ens att vi var borta, älskad av sin pojkvän? :) haha dog lite. men VAFAN SKA JAG GÖRA IDAG?! ALLA ÄR FETT FULA OCH DUMMA OCH ÄCKLIGA!!!!!!!! nee men är lite sad måste ta ut mina aggritionr lite.

ESKILSTUNA ZOO I MORGON, med familjen och kanske min pojkvän? annars får nån annan som vill hänga med.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS FRÅN EN GLAD TJEJE... :@

Saknar dem här tiderna, när min lilla sötnos var liten. Hon lärde sig cykla i går :') aw stora  tjej.- Saknar JG också, satt och tänkte på hur kul vi hade för två år sedan, :'( fan vad tiden går fort. Vill att det ska vara som då. Tiden bara rinner i väg och man hinner inte alltid med, sen när det gått så långt så tycker man att det är skämsigt att vi inte ens kunnat träffats i några timmar och skrattat och haft kul som vanligt :( Men det blir det ändring på, snart 8 dagar tsm  vi och 2 till brudar. OCH JENNIFER!!! Det går inte direkt att svara på kommentarer, haha du får svara i mitt inlägg eller göra som du gjorde!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback