DAGARNA SOM VARIT;

2011-07-25 @ 21:44:29
Tisdagen förra veckan drog jag till blacka, övningkörde också :)
börjar gå riktigt bra nu faktist :p Där åkte jag så klart till faster,
som har fått dena söta familjemedlem :) fan  va katter dem har nu
alltså och alla e så underbara :o fattar inte. en del brukar vara
riktigt jobbiga, och endel äckliga. Bra på att uppfostra ;) hah.
Nej men vi bada och grilla och hade det sköjjj. PÅ RIKTIGT.



Onsdagen övningkörde jag heeem :) sedan blev det att åka till mantorp
oh kolla på husvagnar. Sen jobbar ju jeppe i boxholm så då tänkte vi
överraska honom lite också för det är ju rätt nära. När vi ringer så säger
han hur vi skall åka, men sen hade han glömt och säga att han har hotellet
i tranås :P hahahah, men vi åkte dit endå och så fick jag träffa min käraste
som jag inte hade gjort på 3 dagar :'( haha. ville stanna.. freja och jag
muppade oss i bilen dit iaf! hahah.



Torsdagen
drog vi till stockholm, vart lite shopping, goda maträtter o.s.v
och så sov vi över på ett hotell :) ett som vi brukar återvända till :D


Fredagen
shoppade vi lite till, sen så gick vi på grönan, sedan hem oh sov.


lördagen vart det påhälsning hos jeppe igen, med jennifer
och hennes jesper eftersom johanna fick hinder för vårat festande.

Söndagen var vi i stugan, juste igår. Myste och så.

Idag så har jobbet börjat, helt okej. Sedan drog vi gamla linköping
med trevligt folk. Och nyss snackade jag med jesper. fick reda på att han
kanske kommer hem på torsdag. suck.. :( han skulle kommit imorgon eller
onsdag. Det blir förskjutet hela tiden. I NEEED LOVE!!!!!!!!!!!!!! ååh :'(


Men i morgon blire att planera turkiet med mina tjejer ialafall och sova över.
PUSS

Kommentarer

Postat av: j;G

Fyfan så söta ni är mina små flickor! :) <3

2011-08-03 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback