fredagkväll

2011-07-15 @ 21:16:12
kom på att jag har bara en veckas ledighet kvar,
sen börjar mitt seriösa jobb :D Ne men det ska
faktist bli rätt kul. Sen när jag är klar med
det jobbet (hemtjänst) så har jag en vecka kvar på mitt vackra
sommar lov :P fast det gör inget :D FÖR DÅ ÄR DET TVÅ
VECKOR KVAR TILL TURKIET MED BÄSTA ÄLSKADE BRUDAR!
fan fatta, va taggad jag är - sola,bada och dansa (SJÄLVKLART?) ..

Nee, ikväll visste jag inte vad som skulle hända som sagt.
Övningkörde till och från stugan förut. Dit gick inte så bra
eftersom jag var så närvös för jag körde i centrum oh så :$
haha, men HEM gick det skit bra, för då var det inte så stressigt
och så.. :) Kommer nog gå bättre om ett tag. Kärringstopp är ju helt OK ;)

älsk ute och springer, sen kmr han oh kollar film med mig och familjen.

VILKA KOMMER TILL VINBJÖRNSPARKEN I MORGON DÅ?!

kyss

Kommentarer

Postat av: elvirajohansson

Sv: Det ska jag nog :) Du med? :D

2011-07-15 @ 21:26:00
URL: http://kohtamaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback