kan en dröm förändra verkligheten?

2011-07-12 @ 12:52:00
?????????? jag undrar och undrar......

Jaja, kan väll säga att dem senaste dagarna har jag åkt honda hornet :D nice,
motorcykel alltså. Vi har varit överallt, mysigt som fan. Smultronstället, oskarshamn,
västervik, och jaa lite överallt i sverige. finspång lite också faktist :P

Igår var vi och klippte oss, håret var inte så slitet som jag trodde:D
men har ju slutat att färga så de är ju skit bra.

Imorgon blir det ullared för första gången i mitt liv (a)
AHAHAHA, så ska jag få köpa mitt rosa fiske spö äntligen,
har hittat ett jag vill ha, men det va för dyrt så sa jessica
att hon hade köpt sitt på ullared :D då vart jag happy eftersom
det rosa var många hundralappar billigare  :)

Nu ska jag jobba så jag har råd att hänga med och köpa lite mer
saker, annars skulle jag nog bli tyvärr galen om jag gick där
och bara hade en sak oh köpa? eller???????

TJARRRÅ.

Kommentarer

Postat av: Det du

Bu på dig! Vi skulle ju åka buss dit upp!

2011-07-13 @ 01:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback